TIDRAPPORTERING
FÖR BYGG
SmartDok optimerar hantverkarnas tidrapportering
Är du en liten snickerifirma som bygger ett båthus på Öland eller ett stort entreprenadföretag som bygger en ny skola i Stockholm? SmartDok är lösningen.
Med hantverkare spridda över byn, staden eller landet kan det vara ett väldigt utmanande jobb att ta reda på vem som jobbar på vilket projekt, under vilken tid. Är timmarna rapporterade eller är den anställda överhuvudtaget på jobbet?
Med SmartDoks tidrapporteringsapp i mobiltelefonen rapporterar den anställde sina timmar i realtid och hjälper på så sätt administrationen att få full översikt över kostnader för projektet och löneutbetalningen.
En komplett översikt skapar tillväxt och vinst för ditt byggprojekt
Som snickare är det viktigt att du inte ödslar dyrbar tid på att fylla i antal arbetstimmar, slösar tid i bilen för att leverera tidrapporterna eller förbrukar energi på att ständigt ha kontroll över rapporterna. Med SmartDoks applikation i mobiltelefonen har du alltid tidrapporterna med dig, och du rapporterar timmar när det passar dig, oavsett plats och tid.
Som snickarfirma eller entreprenadföretag har ni ofta flera projekt eller uppdrag. Med SmartDok är det enkelt för de anställda att rapportera timmar på korrekt projekt: Detta hjälper ditt företag att ha full kontroll över utgifterna för projektet, och inte minst ökade möjligheter att förbättra vinsten.
Har du jobbat övertid registreras det enkelt i samma tidrapport.
Tidrapportering via mobilen har aldrig varit så enkelt!
SmartDoks app i mobiltelefon är känd för att vara väldigt enkel att använda. Den har alla funktioner som är nödvändiga för att göra din vardag så enkel som möjlig. Att SmartDok är specialanpassat för byggbranschen gör att detta inte är en standardiserad tidrapporteringsapp där viktiga funktioner saknas.
Timmar, varor, checklistor och ordrar kopplas alla upp mot projekt, och allt finns tillgängligt i samma app på din iPhone eller Android. Har du en läsplatta kan den givetvis också användas, eller dator.
I tillägg har du även en egen funktion för att hålla översikt på verktygen i företaget. Funktionen finns lättillgänglig i samma app.