Kompetensöversikt som ger dig full kontroll

Inga fler utgångna certifikat, med SmartDok får du full överblick över anställdas kompetenser och påminnelser när de behöver förnyas.

Vinn upphandlingar, dela företagets kompetenser

  • Bygga förtroende hos uppdragsgivare genom att visa att du har den kompetensen som krävs för att utföra jobbet.
  • Håll koll på när kompetenser, certifieringar och körkort löper ut.
  • Få förvarningar så att du alltid är redo och uppdaterad.
  • Ladda upp kursbevis och visa dem i appen.

Kompetensöversikten följer alltid med

  • Kompetensöversikten ingår i alla SmartDoks paket.
  • Ger administrator och projektledare en översikt över tillgänglig kompetens.
  • Anpassade rapporter för specifika kompetenser.
  • Visuell status för kompetenser som närmar sig utgångsdatum.
  • Sök och filtrera efter kompetens för effektiv hantering.
SmartDok

Jag vill ha en demo!

SmartDok används för närvarande av 3 750 små och stora byggföretag.

Karolina Gustavsson SG Maskin SmartDok
Kompetensöversikten är en viktig del för att se till att medarbetarna kontinuerligt har rätt utbildningar.

Karolina Gustavsson, SG Maskin

Inte helt övertygad ännu?
Kika in dessa funktioner!

SmartDoks kompetensöversikt är din allt-i-ett-lösning för att hålla koll på all kompetens i företaget. Ladda upp allt från certifieringar, körkort och andra anpassade kompetensbevis. SmartDok ger dig full översikt och varnar automatiskt när något närmar sig utgångsdatum, så att du kan undvika kostsamma förseningar och säkerställa att företaget alltid har rätt kompetens på plats.

Registrera dina anställdas kompetens och ladda upp själva kursbevisen. Det gör det enkelt att dokumentera och verifiera dina anställdas kompetens, både i appen och på webben. Med några få knapptryckningar har du tillgång till alla relevanta bevis, vilket sparar tid och resurser när du behöver visa dokumentation.

Om uppdragsgivare kräver dokumentation på kompetenser, har du full översikt över utbildning, kurser och certifikat på alla anställda i företaget.

Med några få klick kan du enkelt hämta detaljerade listor över relevant kompetens, skräddarsydda för varje enskilt anbud. Imponera potentiella kunder med dokumentation som visar att ditt företag har den nödvändiga kompetensen för att leverera projektet på ett säkert och effektivt sätt.

Använd kompetensöversikten vid anbud och stärk dina chanser att vinna upphandlingar.

I SmartDoks kompetensöversikt hittar du snabbt den kompetens du letar efter, tack vare den smidiga sökfunktionen.

Sök efter namn, typ av kompetens, certifikatsnummer eller andra relevanta nyckelord, och få omedelbara träffar. Spara tid och undvik frustration med en intuitiv sökfunktion som gör det enkelt att navigera genom kompetensdjungeln.

SmartDok är utvecklat i samarbete med bygg- och anläggningsbranschen

8 anledningar till varför
du bör använda SmartDok
i ditt KMA-arbete
Få full kontroll på avvikelserna med ett
digitalt verktyg
HMS och KMA blir allt viktigare i dagens samhälle. Ju enklare det är att utföra arbetsuppgifter inom dessa områden
KMA-modulen i SmartDok
är lika enkel som genial!
i valde Smartdok för att det var den leverantör som stämde bäst överens med våra krav på en tidsrapporteringsapp. Samt att den verkade vara lätt och pedagogisk, säger Therese Murhagen på Pierre Entreprenad
Lätt och pedagogisk tidrapportering
KMA formulär-modul i SmartDok
KMA/Dokumentation
i SmartDok
Bättre och smidigare projektuppföljning, samt mindre administration
Mindre administration och bättre projektuppföljning med SmartDok!
SmartDok

Jag vill ha en demo!

SmartDok används för närvarande av 3 750 små och stora byggföretag.