SmartDok är en marknadsledande plattform som hjälper byggföretag och entreprenörer att effektivisera sina arbetsprocesser genom digitalisering. Vår helhetslösning gör det möjligt att hantera hela projektet – från planering till genomförande – på ett smidigt och organiserat sätt både via dator och app.
Vad erbjuder vi?
Om du ser att SmartDok kan vara en bra lösning för en kund, hjälper vi gärna till genom att närvara vid kundmöten. En av våra representanter kan då finnas med för att säkerställa att kundens behov och våra funktioner är en perfekt matchning. Vi kan erbjuda:
Utbildning av systemet SmartDok
Eget demokonto för tester och demonstrationer
Kontaktperson på SmartDok för frågor och vägledning
En branschorganisation som arbetar för att främja kvalitet och utveckling inom solskyddsbranschen. Vi har byggt en gemensam lösning som standardiserar rapportering inom branschen. Som medlem får du 20% rabatt första året, 10% resterande år.
SmartDok är officiell partner med AutoReg vilket innebär att SmartDok ansvarar för all marknadsföring, försäljning och support av AutoReg. AutoReg är en specialiserad lösning som gör snöröjning och gräsklippning enklare att hantera och administrera.
Integrationspartner som bygger, supportar och underhåller våra integrationer. Med vår gemensamma integrationsplattform kan vi enkelt och kostnadseffektivt erbjuda specialbyggda integrationer efter önskemål med Standout.