
Planering för både anställda & maskiner
- Använd befintliga projekt, anställda och maskiner i SmartDok för att planera resursanvändningen med några få klick.
- Den nya skiftschemaläggaren gör det enkelt att hantera och få en översikt över de anställdas arbetstider.
- Ge anställda enkel tillgång till sitt eget arbetsschema i appen.
- Få bättre insyn och kontroll över resursbehoven och effektivisera den dagliga verksamheten med resursplaneraren.

Se & planera enkelt
- Välj din tidsram, hoppa direkt till önskad period med vår smarta datumväljare och genvägar.
- Dagens plan, se planerade resurser för varje dag på ett ögonblick.
- Lär känna teamet, få detaljerad information om anställda och maskiner med ett enkelt klick.
- Skräddarsy din översikt, visa eller dölj användare och maskiner – du bestämmer!



Fördela dina resurser rätt!
-
Spara dina favoritupplägg
, varför frångå en perfekt planering?
- Hitta det du behöver direkt, sök och filtrera på projekt, avdelningar och kompetenser.
- Din planering, ditt format, anpassa visningen och exportera (kommer snart!).
- Full kontroll över kapaciteten, få en översikt över tillgängliga och planerade resurser för hela perioden.