KMA-modulenen i sitt esse. Fotodokumentation och checklistor direkt i appen.

Vi gör om våra KMA-paket och ger dig ett mer förmånligt pris. Mer i paketet till ett lägre pris – kan det bli bättre?

Från och med nu ingår KMA Standard i KMA Pro, vilket innebär:

  • 30% lägre pris på KMA Pro (där KMA Standard nu även ingår)
  • Få en komplett lösning för KMA-arbete med riskhantering, avvikelsehantering och mer

Erbjudandet gäller:

  • Nya kunder som köper KMA Pro
  • Befintliga KMA Standard-kunder som vill uppgradera till KMA Pro

Vad blir skillnaden för dig?

Tidigare var du tvungen att betala separat för KMA Standard och KMA Pro. Nu ingår KMA Standard i KMA Pro, vilket innebär att du får en komplett lösning till ett lägre pris.

Detta är ett perfekt tillfälle att uppgradera till KMA Pro och få alla de funktioner du behöver för att effektivisera ditt KMA-arbete.

Vad får du med i KMA Pro?

KMA-handbok

  • Anpassa innehållet efter ditt företag
  • Begär läsbekräftelse på hela eller delar av din KMA-handbok
  • Hjälper till att certifiera företaget i exempelvis ISO

Avvikelserapportering

  • Rapportera oönskade händelser, avvik och tillbud
  • Lägg till foton och plats för händelsen
  • Bra översikt som hjälper er undvika onödiga skador och kostnader framöver

Kvalitetsavvikelse

  • Rapportera produkt eller tjänst som inte uppfyller krav
  • Foton och plats för händelsen
  • Bra översikt som hjälper er undvika onödiga kostnader framöver

Fotodokumentation

  • GPS-spårning var fotot togs
  • Rita och förklara på bilderna
  • Skicka in bilder mot projekt eller maskiner

Riskbedömning

  • Systematisk och stegvis bedömning av potentiella risker
  • Ange ansvarig och deltagare av riskbedömning
  • Signera direkt i mobilen

Dokumenthantering

  • Få tillgång till alla filer direkt i appen
  • Ladda upp och ner filer och foton
  • Projekthotell tillgänglig dygnet runt

Formulär och checklistor

  • Smidigt att omvandla dina pappersformulär till digitala
  • Ett brett utbud av formelement och mallar
  • Skapa upp egenkontroller anpassade efter företagets behov

Dokumentera ÄTOR

  • Hantera timmar, maskiner och material separat och fakturera ÄTOR på ett effektivt sätt
  • Enkel översikt på hur mycket tid och resurser som används per projekt
  • Lägg till kommentarer och bilder på underprojekten

Förbättringsförslag och positiva observationer

  • Alla anställda samt registrerade underleverantörer kan rapportera
  • Skicka in positiv feedback direkt till aktuellt projekt
  • Ansvarig får rapporten skickad till sig via mail

Har du några frågor? Kontakta oss på +46 8 124 569 40, sales@smartdok.com eller klicka här så hjälper vi dig!

Se hur SmartDok kan förenkla ditt vardagliga arbete