Är du redo för 2024? Vi hjälper dig att komma igång med din digitala dokumentation.
Vi arbetar hela tiden för att se till att du som använder vårt system tycker att det är lätt att använda.

Vi hjälper dig komma igång med ett av branschens mest använda dokumentationssystem!

Är du trött på att hålla reda på massa olika system och papper? Känner du ibland att vissa system inte är anpassade för personer som arbetar ute på fältet? Ja, då är det dags att prova SmartDok.

Tänk dig ett verktyg så anpassat för bygg- och anläggningsbranschen att det känns som om det skapades av en anläggningsarbetare (med lite hjälp från några nördar). Vi pratar om användarvänlighet som verkligen är användarvänlig och funktioner som gör att du kan spendera mindre tid på frustration och mer tid på – ja, det du faktiskt ska göra. Oavsett om det är att manövrera en grävmaskin eller ta en välförtjänt paus för att kolla fotbollsresultaten.

Här är några argument till varför du ska komma igång med SmartDok

  • Smidig dokumentkontroll: All projektdokumentation är organiserad, lättillgänglig och uppdaterad i realtid.
  • Enkel KMA-hantering: Ett system som säkerställer effektiv överensstämmelse med säkerhetsprotokoll och kvalitetsstandarder.
  • Exakt tidregistrering: Avancerad lösning för registrering av arbets- och maskintimmar, för noggrann överblick och kostnadskontroll.
  • Effektiva systemintegrationer: Sömlös integration av olika system för ett mer anpassat arbetsflöde.
  • Full översikt över resurser: Enkel administration av maskiner och masstransporter för ökad effektivitet.
  • Användarvänlig plattform: Tillgängligt och lättnavigerat system som alla kan använda, oavsett teknisk expertis.

Kom igång snabbt och upplev friheten

Våra kunder älskar att få saker gjorda och fokusera på det praktiska arbetet. Det är därför vi har skapat ett system som du snabbt kan komma igång med och se resultat, utan att det förstör din vanliga arbetsdag.

Vad säger våra kunder?

Våra kunder i SmartDok är vår stolthet och högsta prioritet. Deras erfarenheter och feedback är ovärderliga för oss, i olika kundintervjuer som vi har berättar även kunder om deras framgångshistorier och tillfredsställelse med våra lösningar. Nedan hittar du några utvalda kundcitat som illustrerar hur SmartDok har hjälpt till att förbättra deras verksamhet.

Jenny Fogelberg, ägare och operativ chef för Fogel Mark & Trädgård AB

– Papper och penna dödar, de problemen försvinner helt med en app!

Fogel Mark & Trädgård AB

Nu kan personalen enkelt logga detaljer i appen, vilket säkerställer att inget blir bortglömt vid fakturering, säger Jenny Fogelberg, ägare och operativ chef för Fogel Mark & Trädgård AB

Matilda LTH

Effektiviserade verksamheten genom digitalisering

LTH Traktor i Kiruna

Med 350 anställda och 200 maskiner i drift har LTH Traktor i Kiruna verkligen sett fördelarna med digitalisering.

Henrik Dolk, VD och grävmaskinist

Tjänade in summan de betalade för SmartDok efter en månad

Svedja Gräv & Schakt

– Idag är det roligt att hålla på med fakturering. Vi sparar både tid och pengar, arbetstiden med faktureringen, tidrapporteringen och att det integrerar med Vismas löneprogram.
Henrik Dolk, VD och grävmaskinist

Tomas Larsson

Lättare att få betalt

Väg & Byggnadsgrus på Gotland AB

Tomas vet att korrekt tidsrapportering är nyckeln till framgång. Om han inte rapporterar sina timmar korrekt kan företaget gå miste om pengar. Tomas är därför mycket noggrann med att rapportera sina timmar, och han är alltid tillgänglig för att svara på frågor.

Kontakta oss för att komma igång så snart som möjligt

Behöver du mer information om vårt system? Kontakta oss gärna genom att använda kontaktformuläret nedan. Vi finns här för att svara på dina frågor och hjälpa dig att komma igång med SmartDok. Vi ser fram emot att höra från dig!

Se hur SmartDok kan förenkla ditt vardagliga arbete