Kom igång med SmartDok idag och gör 2024 till ditt bästa år någonsin!
Våren leder till mer aktivitet och därmed mer administration. Med ett användarvänligt digitalt system för både arbetarna på projektet och administrationen kommer du att kunna ta full kontroll över dina projekt.
SmartDok hjälper för närvarande över 85 000 användare att arbeta mer effektivt. Med vår användarvänliga lösning ser vårt verktyg till att du tar pulsen på projektet . Ta full kontroll över de timmar som läggs på projekten, material och transporter, KMA och maskinerna i företaget.
Allt i ett system!
Kontakta oss idag så hjälper vi dig att komma igång med vår lösning.
Varför börja just nu?
Vår erfarenhet visar att systembyte har störst framgång när implementeringen tidsbestäms efter företagets behov och kalender. Vill du komma igång med ett nytt system i höst och uppleva värde inom kort tid bör detta vara igång i juni. Då får du köra en månad innan semestern, och alla är redo med ett ny energi och tillräcklig erfarenhet när du kommer tillbaka från semestern.
Förändringsvilja i organisationen är möjlig att uppnå med god och frekvent kommunikation, effektiv och tydlig styrning – och nämnda tajming (informera medarbetarna om val av nytt system, när det sker, t.ex. 1 juni). Om man sätter upp en plan och ett mål för organisationen om den kommande förändringen och förklarar att det gynnar alla kan alla gå mot samma mål – en bättre, effektivare vardag .
Om företaget ska nå dessa mål tillsammans måste ett beslut fattas så snart som möjligt (ju större företaget är desto längre tid tar det). Väntar du till efter sommaren med att ta beslutet är risken stor att du inte hinner starta ett nytt system ordentligt innan nyår.
- Välj rätt system
- Gör en plan nu (1 juni pilot, semester och 1 augusti full rulle)
- Skjut inte upp beslutet, det blir aldrig mer tid efter semestern
Varför välja SmartDok?
Det finns många möjligheter att registrera timmar i byggbranschen, men SmartDok är unik i sin form genom att verktyget är gjort för och av byggbranschen och inte minst innehåller allt i en app .
- SmartDok tas fram utifrån vad bygg- och anläggningsbranschen behöver och alla funktioner har utvecklats i nära samarbete med branschen. Vi har alltid haft fokus på att lösa ett problem och göra vardagen enklare för våra kunder.
- SmartDok har också ett väldigt smart KMA-system! Vår KMA Pro innehåller bland annat avvikelseregistrering, Riskbedömning, KMA-handbok, checklistor, mallbibliotek och bilddokumentation. Detta är idag en av våra mest populära produkter.
- Innehåller över 10 moduler att välja mellan. Tidsregistrering , KMA-system , Maskin och service , Varor och transporter , Personalliggare, Dokumenthantering , Resursplanerare , Kompetensöversikt , Arbetslista, Verktygsöversikt , Leverantörsfaktura och mycket mera.
- Idealiskt verktyg för dig som ska påbörja certifiering inom ISO 9001, ISO 14001 och ISO 45001.