Allt du behöver, direkt i fickan – i en app

God planering och förberedelse är halva arbetet, och detta har aldrig varit mer relevant för bygg- och anläggningsbranschen.

Med höstsäsongens höga aktivitetsnivå precis runt hörnet är det viktigare än någonsin att säkerställa att ditt företag är riggat för framgång. Dålig dokumentation leder inte bara till stora reklamationskostnader i värsta fall kan det också resultera i arbetsplatsolyckor ⚠️. Men oroa dig inte – SmartDok är här för att hjälpa dig genom denna intensiva period.

Med SmartDok 📲, ett ledande dokumentationssystem i bygg- och anläggningsbranschen, kan du optimera ditt företag och få högre effektivitet, ökad säkerhet och bättre lönsamhet . Kom igång innan hösten är här och upplev skillnaden som SmartDok kan göra för dig och din verksamhet! 🏗️

Kom igång med SmartDok

Att komma igång med SmartDok är enkelt. Vårt system är känt för att vara användarvänligt och med vår uppstartshjälp och kunniga medarbetare som känner till branschen får du all den hjälp du behöver. Välj fritt mellan moduler som ger ditt företag värde från första klick i appen. Kontakta oss idag och låt oss hjälpa dig igång innan hösten!

Datainsamling på bästa sätt med SmartDok

SmartDok är ett användarvänligt verktyg för datainsamling som ger dig möjlighet att följa projektets puls i realtid. Oavsett om du föredrar den enkla inbyggda projektöversikten i SmartDok, eller vill utnyttja avancerade analysverktyg som Power BI, hhar du all den flexibilitet du behöver för att anpassa till ditt företags storlek och behov.

Svedja Gräv & Schakt

Vi sparar både tid och pengar, arbetstiden med faktureringen, tidrapporteringen och att det integrerar
med Vismas löneprogram. Henrik Dolk, VD och grävmaskinist – Svedja Gräv & Schakt.

Effektiv tidrapportering med SmartDok

Dåliga rutiner vid tidsregistrering kan skapa problem i ett projekts lönsamhet. Med vår användarvänliga app hjälper SmartDok dina anställda att registrera timmar enklare och förenklar administrationens arbete med lön och fakturering.

Enkelt och tillgängligt KMA-system med SmartDok

SmartDok erbjuder ett kraftfullt och användarvänligt KMA-system, samtidigt som det fungerar som ett heltäckande kvalitetssystem. Med enkla processer för att rapportera avvikelser och inkludera bildmaterial hjälper SmartDok dig att uppfylla alla KMA-krav och bidrar till en säkrare arbetsmiljö.

Matilda Häggroth är KMA-samordnare och ansvarig för införandet av det digitala rapporteringssystemet SmartDok.
Läs mer om företagets användning av verktyget här!

Översikt över maskinpark och transporter

Med SmartDok får du full kontroll över dina maskiner, bränsleförbrukning och service. Registrera varuförbrukning och transporter direkt från mobilen!

Ett system med många moduler

SmartDok erbjuder idag många moduler. Du väljer själv vilka som passar för ditt företag. Systemet innehåller bland annat personalliggare, dokumentcenter, resursplanerare, kompetensöversikt och verktygsöversikt. Allt i ett system!

Kom igång med SmartDok nu och förbered din bygg- och anläggningsverksamhet för en intensiv men produktiv höst. Vi ser fram emot att hjälpa dig på vägen mot en mer effektiv, säkrare och lönsam verksamhet!

Kontakta oss idag för demo och pris!

Använder SmartDok med framgång

Lär känna några av våra kunder som förenklar sin vardag genom att använda vårt system. Här hittar du kanske lite inspiration till hur du också kan göra vardagen enklare med ett digitalt system.

Se hur SmartDok kan förenkla ditt vardagliga arbete