Få kontroll över projekten och ta semester med gott samvete
Använd tiden innan semestern till att lära dig systemet som ska hjälpa dig att göra.
Gå inte på semester med dåligt samvete för att du saknar kontroll på projekten. Det finns hjälpmedel för att bli bättre förberedd och inte minst skaffa sig bättre kontroll och styrning över projekten, samt bedriva ett hållbart KMA-arbete.
Ett av dessa hjälpmedel är ett digitalt dokumentationssystem.
Låt 2022 bli året då penna och papper blev överflödigt, och låt tidrapportering, KMA-arbetet, materialhantering och andra tidskrävande registreringar göras med ett digitalt hjälpmedel.
Kontakta oss i dag och vi hjälper dig att komma i gång med vår lösning och inte minst ett mer förutsägbart 2022.
Vad är SmartDok?
Det finns många alternativ för att registrera timmar i bygg- och anläggningsbranschen, men SmartDok är unikt i sitt slag då verktyget är framtaget för och av bygg- och anläggningsbranschen, och inte minst innehåller allt i en app.
- SmartDok är utvecklat efter vad bygg- och anläggningsbranschen behov och alla funktioner är utvecklade i tätt samarbete med branschen. Vi har alltid haft ett fokus på att lösa problem och göra vardagen enklare för kunderna.
- SmartDok hjälper dig ta pulsen på projektet. Vårr tidrapporteringsfunktion är unikt anpassad för branschen och våra integrationer bidrar till smidig kommunikation med ekonomisystem. Med vår projektdashboard har du full översikt över allt som rör projektet.
- SmartDok är också ett smart KMA-system! Vår KMA modul innehåller bland annat avvikelserapport, riskbedömning och KMA-handbok som gör att ni uppfyller Iso-standard. Modulen är i dag en av våra mest populära.
- Innehåller moduler som du kan välja mellan. Tidrapportering, KMA, Maskin och service, Materialåtgång och transport, Dokumenthantering, Arbetslista, Personalliggare, Order, Resursplanerare, Kompetensöversikt, Verktygsöversikt.
- SmartDok används i dag av 70 000 användare som tillsammans dagligen registrerar 500 000 arbetstimmar – via appen