Nu är det högsäsong för trädgårdsanläggning, och vi har systemet som ger dig full kontroll!

Nu är det högsäsong för trädgårdsanläggning, och vi har systemet som ger dig full kontroll!

Vi har sett en kraftig ökning av trädgårdsanläggare som börjat använda sig av SmartDok-appen under de senaste åren.

Nu är säsongen igång för fullt och som trädgårdsanläggare är det otroligt viktigt att kunna leverera till rätt tid och inte minst till förväntad kvalitet. SmartDok hjälper dig att komma i mål!

SmartDok har blivit ett populärt verktyg för trädgårdsanläggare landet över. Våra kunder i branschen anser att appen är superenkel att använda, något som resulterar i god dokumentation och kontroll på projekten.

– Det är intuitivt för våra anställda att de har allt på telefonen. Det är enkelt att registrera timmar med appen. De får gjort det där och då, något som förenklar jobbet för administrationen. Vi slipper en hög med papper och får en löpande översikt på timmarna, säger Sindre Book hos

Trädgårdsanläggare Grøteig AS.

– Vi sparar mycket tid i förhållande till fakturering och lön, lägger han till.

Ta kontakt med oss i SmartDok i dag för en demo av systemet. Tryck här!

Vad är SmartDok?

SmartDok gartner

Vi önskar att du som trädgårdsanläggare ska lägga så få timmar som möjligt på administration av timmar, och så många som möjligt på värdeskapande produktion!

SmartDok är ett digitalt dokumentationssystem tillpassat för bygg- och anläggningsbranschen som hjälper dig att ta pulsen på projektet. Systemet består av valfria moduler som kan skräddarsys för ditt behov.

– Våra kunder består av allt ifrån enmansföretag till företag på över 1000 anställda. Det är något av det som gör oss unika, säger Adam Josefsson, operativ chef hos SmartDok.

– Det som kanske kännetecknar oss mest är vår app. Användarvänligheten är nyckeln, vilket resulterar i god dokumentation och ger en god översikt över projekten, säger han.

I appen kan man registrera allt från timmar, HMS/KMA, personallistor, maskinservice, med mera. Här kan du se alla moduler som kan fås i SmartDok.

Fördelarna

Vi frågade trädgårdsanläggare och vd Mathias Tranby i Tranby AS vad han upplever som de största fördelarna med att använda SmartDok.

– De största fördelarna är att vi alltid har kontroll på antalet timmar som läggs på varje projekt, vilket gör det enklare att fakturera i tid. Detta medför till att det man fakturerar blir korrekt och enkelt att dokumentera i efterhand, om det skulle uppstå frågor om fakturorna, säger vd Mathias Tranby hos Tranby AS.

KONTAKTA OSS FÖR DEMO PÅ SMARTDOK

Vad säger våra kunder?

Relaterat innehåll

Här är mer innehåll du kanske gillar.

Tillbaka till nyheter

Relaterat innehåll

Här är mer innehåll du kanske gillar.

Tillbaka till nyheter

Kontakt oss for gratis demo

SmartDok används för närvarande av 3 000 små och stora byggföretag.

Boka demo