Nu är det högsäsong för trädgårdsanläggning, och vi har systemet som ger dig full kontroll!
Nu är säsongen igång för fullt och som trädgårdsanläggare är det otroligt viktigt att kunna leverera till rätt tid och inte minst till förväntad kvalitet. SmartDok hjälper dig att komma i mål!
SmartDok har blivit ett populärt verktyg för trädgårdsanläggare landet över. Våra kunder i branschen anser att appen är superenkel att använda, något som resulterar i god dokumentation och kontroll på projekten.
– Det är intuitivt för våra anställda att de har allt på telefonen. Det är enkelt att registrera timmar med appen. De får gjort det där och då, något som förenklar jobbet för administrationen. Vi slipper en hög med papper och får en löpande översikt på timmarna, säger Sindre Book hos
Trädgårdsanläggare Grøteig AS.
– Vi sparar mycket tid i förhållande till fakturering och lön, lägger han till.
Ta kontakt med oss i SmartDok i dag för en demo av systemet. Tryck här!
Vad är SmartDok?
SmartDok är en ideal lösning för landskapsarkitekter och trädgårdsanläggare och erbjuder ett digitalt verktyg som hanterar projektledning, KMA och tidsregistrering.
Projektledning: Vår programvara ger dig överblick över resurser, tidsscheman och kostnader för att säkerställa effektiv projektgenomförande.
HMS: SmartDok låter dig enkelt skapa och spåra KMA-dokumentation, så att du upprätthåller en säker arbetsmiljö och följer gällande krav.
Tidsregistrering: Med SmartDok kan du enkelt registrera och godkänna arbetstimmar, frånvaro och övertid, vilket bidrar till bättre resursplanering och kontroll över lönekostnader.
SmartDok är skräddarsytt för landskapsarkitekturbranschen och trädgårdsanläggare och hjälper dig att optimera arbetsprocesserna för ökad effektivitet och lönsamhet.
I appen kan man registrera allt från timmar, KMA-system, personallistor, maskinservice, materialårgång, resursplanerare med mera. Här kan du se alla moduler som kan fås i SmartDok.
Fördelarna
Jenny Fogelberg, ägare till Fogel Mark & Trädgård, omfamnar digitala lösningar som SmartDok och Fortnox för att optimera sin verksamhet. Att gå digitalt har visat sig vara en enorm hjälp för Fogel Mark & Trädgård, och Jenny tror att kostnaden för SmartDok betalar sig snabbt med alla fördelarna det ger. För Jenny och hennes team innebär det mer tid till att göra det de älskar mest – att skapa vackra och hållbara utomhusmiljöer.
– Med 14 anställda som är hos flera kunder varje dag så blir det snabbt väldigt mycket pengar om något underlag glöms eller tappas bort. Jag anser att kostnaden för SmartDok betalar sig själv fort med alla de fördelar som det ger, avslutar Jenny.
Ta kontakt med oss i SmartDok i dag för en demo av systemet. Tryck här!
Vad säger våra kunder?