Nu är det snart säsong för trädgårdsanläggning, och vi har systemet som ger dig full kontroll!

Nu är våren snart här och för de som arbetar som trädgårdsanläggare är det otroligt viktigt att kunna leverera till rätt tid och inte minst till förväntad kvalitet. Något som vi gärna hjälper till med!

SmartDok har blivit ett populärt verktyg för trädgårdsanläggare landet över. Våra kunder i branschen anser att appen är superenkel att använda, något som resulterar i god dokumentation och kontroll på projekten.

Kom igång med SmartDok innan säsongen börjar på riktigt!

Vad är SmartDok?

SmartDok är en ideal lösning för landskapsarkitekter och trädgårdsanläggare och erbjuder ett digitalt verktyg som hanterar projektledning, KMA och tidsregistrering.

Projektledning: Vår programvara ger dig överblick över resurser, tidsscheman och kostnader för att säkerställa effektiv projektgenomförande.

KMA: SmartDok låter dig enkelt skapa och spåra KMA-dokumentation, så att du upprätthåller en säker arbetsmiljö och följer gällande krav.

Tidrapportering: Med SmartDok kan du enkelt registrera och godkänna arbetstimmar, frånvaro och övertid, vilket bidrar till bättre resursplanering och kontroll över lönekostnader.

AutoReg: En lösning som gör vinter- och sommarunderhållet enklare med bland annat GPS-spårning och registrering av plats och arbete.

SmartDok är skräddarsytt för landskapsarkitekturbranschen och trädgårdsanläggare och hjälper dig att optimera arbetsprocesserna för ökad effektivitet och lönsamhet.

I appen kan man registrera allt från timmar, KMA-system, personallistor, maskinservice, materialårgång, resursplanerare med mera. Här kan du se alla moduler i SmartDok.

Gör som Jenny och förenkla arbetet genom att rapportera och dokumentera direkt i appen.

Fördelarna

Jenny Fogelberg, ägare till Fogel Mark & Trädgård, omfamnar digitala lösningar som SmartDok och Fortnox för att optimera sin verksamhet. Att gå digitalt har visat sig vara en enorm hjälp för Fogel Mark & Trädgård, och Jenny tror att kostnaden för SmartDok betalar sig snabbt med alla fördelarna det ger. För Jenny och hennes team innebär det mer tid till att göra det de älskar mest – att skapa vackra och hållbara utomhusmiljöer.

– Med 14 anställda som är hos flera kunder varje dag så blir det snabbt väldigt mycket pengar om något underlag glöms eller tappas bort. Jag anser att kostnaden för SmartDok betalar sig själv fort med alla de fördelar som det ger, avslutar Jenny.

Ta kontakt med oss i SmartDok i dag för en gratis demo av systemet.

Vad säger våra kunder?

Fogel Mark & Trädgård

Jenny Fogelberg, ägare till Fogel Mark & Trädgård, omfamnar digitala lösningar som SmartDok och Fortnox för att optimera sin verksamhet.

Trädgårdsanläggare Grøteig AS

Grøteig har effektiviserat dokumentationsarbetet, och sparar både tid och pengar åt sig själva och sina kunder.

Trädgårdsanläggare Tranby AS

Tidigare fyllde företaget i timme för timme i bokföringssystemet, nu blir allt överfört inom några få sekunder!

Se hur SmartDok kan göra ditt vardagliga arbete smartare