Nya appen ger bättre prestanda, ny design för bättre överblick och snabbare utveckling av nya funktioner framöver

Vad är nytt?

Den nya appen bygger vidare på det användarna redan känner till – enkel registrering av timmar, avvikelser, bilder och annan viktig dokumentation ute på arbetsplatsen.

Samtidigt erbjuder den en mer modern och responsiv användarupplevelse, med bättre överblick över både projekt och registrerad data i form av:

  • Ny och enklare navigering med bottenmeny
  • Skräddarsytt dashboard med genvägar och widgets
  • Tydligare översiktssidor och bättre sökfunktioner
  • Snabbare val av projekt och aktiviteter
SmartDok app 2.0

Tillgänglig för alla användare

Den nya appen finns tillgänglig i App Store och Google Play under namnet "SmartDok ny" och har för närvarande stöd för från iOS 16 (iPhone 8) och Android 9. Den nya appen kan laddas ner av både befintliga och nya kunder.

– Vi har utvecklat den här appen med våra användare i fokus och ser fram emot att höra vad de tycker. Det här är bara början, nu har vi en stabil grund att bygga vidare på, avslutar Christer Dahlslett.

Testa och berätta vad du tycker!

Vi är stolta över hur långt vi har kommit med nya SmartDok-appen. Men vi vet att den kan bli ännu bättre och vill givetvis involvera er.

Just nu finns nästan alla moduler och funktioner är på plats i den nya appen. Det enda som fortfarande är under utveckling är Kvalitetsavvikelse (KMA Pro), Order och Hemkomstkontroll, som planeras att lanseras under hösten. Din feedback är viktig och hjälper oss att jobba vidare med appen.

 

Se hur SmartDok kan förenkla ditt vardagliga arbete