Vad är SmartDok?
SmartDok är ett digitalt verktyg för bygg- och anläggningsbranschen som förenklar tidrapportering, projektuppföljning och maskinhantering. Men även resursplanering och vilka som befinner sig på projekten.

Vem kan använda SmartDok?
SmartDok används främst av företag inom bygg- och anläggningsbranschen, men även andra branscher med behov av tidrapportering, projektuppföljning och resursplanering kan ha nytta av det. Det passar både små och stora företag inklusive arbetsledare, administratörer och fältpersonal.

Sammanfattningsvis är SmartDok ett värdefullt verktyg för en rad branscher, särskilt för dem som arbetar med projektbaserade verksamheter.
Funktioner i SmartDok
Varför använda SmartDok?
Fördelar för de som använder SmartDok ute på fält:
- Enkel och användarvänlig app som inte kräver några IT-kunskaper.
- Allt i en lösning, samlar alla funktioner på ett ställe.
- Tidsregistrering, avvikelserapportering, checklistor och all dokumentation görs direkt i appen.
- Åtkomst till projektinformation och smidig kommunikation med kollegor och administration.
Fördelar för de som använder SmartDok i administrationen:
- Realtidsöversikt över alla projekt, inklusive timmar, kostnader och framsteg.
- Förenklar godkännande av timmar, semester, frånvaro och dokument.
- Genererar skräddarsydda rapporter för lönekörning, projektanalys och bokföring.
- Samlar värdefull data som kan användas för att automatisera processer och förbättra lönsamheten.
- Kan integreras med andra system, som bokförings- och lönesystem.