Firarstämning på huvudkontoret i Alta, Norge!

Det är god stämning och tårtkalas på SmartDok-kontoren den här veckan. Vi har nämligen nått en riktig milstolpe: 4000 företag använder nu SmartDok som sin digitala högerhand!

För oss på SmartDok är detta ett otroligt viktigt bevis på att det vi gör faktiskt löser verkliga problem för alla ute på fältet. Tack för förtroendet!

Jobbar stenhårt varje dag

Vår grundare och VD, Bjørn Tore Hagberg, är naturligtvis stolt och ger all ära till våra kunder. Han pekar på den otroliga resa vi har varit med om:

– Mycket har hänt sedan vi nådde våra första 100 kunder tillbaka i 2010, både när det gäller personer och produkt. Den här veckan nådde vi en ny milstolpe – 4000 kunder och 81 000 användare. Det är vi självklart väldigt stolta över att ha uppnått.

Men Bjørn Tore är tydlig med att arbetet inte är över, snarare tvärtom:

– Vi jobbar stenhårt varje dag för att bli ännu bättre för våra fantastiska kunder. Vi vill rikta ett stort tack till alla våra kunder för förtroendet!

Detta är vi i ett nötskal: Vi skapar ett system som är enkelt, funktionellt och byggt för dem som faktiskt jobbar ute på fältet. Det är vår drivkraft. Och det är därför 4000 företag litar på oss för att få ordning på tidrapporter, arbetsmiljö och dokumentation i vardagen.

År 2010 åt Per Tore Hansen, Frode Spein och Bjørn Tore Hagberg tårta när de firade SmartDoks kund nummer 100. De tre medarbetarna skulle så småningom bli 80 stycken år 2025.

Så har vi gått från 100 till 4000

När Bjørn Tore, Per Tore Hansen och Frode Spein firade kund nummer 100 var pappershögar fortfarande normen. Att övertyga branschen om att byta ut blyertspennan och pärmar mot en app var ingen enkel uppgift. Men vi behöll lugnet, fortsatte att utveckla systemet och fokuserade på att göra det så enkelt att vem som helst kan använda det.

Vår tillväxt har varit ett resultat av att vi levererar det vi lovar:

  • Vi ger dig kontroll: Vi har samlat allt på ett ställe, från tidrapportering och varuförbrukning till arbetsmiljö och kvalitetssäkring.
  • Vi ser till att du får betalt: Med SmartDok kan du fakturera varje timme, varje maskintimme och varje leverans. Det är pengar direkt in på sista raden.
  • Vi tar bort krånglet: Vi tar bort pappershögarna och de otaliga telefonsamtalen mellan fältet och kontoret.

Från små företag till stora entreprenörer är SmartDok verktyget som håller ordning, skapar kontroll och driver effektivitet i arbetsdagen.

Vi stannar inte här

4000 kunder är en enorm bedrift, men vi vet att kraven på dokumentation, säkerhet och effektivitet bara kommer att öka under de kommande åren. Vi fortsätter att ge allt på alla våra kontor för att SmartDok ska förbli branschens digitala riktmärke och fortsätta vara det verktyg som branschen litar på, varje dag.

Ett stort tack till alla våra 4000 kunder! Vi ser fram emot att fortsätta resan tillsammans med er!

Vill du också komma igång med SmartDok? Boka en demo här!

Från 100 till 4000 kunder och traditionen lever vidare. Samma tårta som 2010 (fast ändrat tal) firas det med på huvudkontoret i Alta.

Använder SmartDok med framgång

Lär känna några av våra kunder som förenklar sin vardag genom att använda vårt system. Här hittar du kanske lite inspiration till hur du också kan göra vardagen enklare med ett digitalt system.