Få kontroll på projekten till hösten. Boka en demo med SmartDok redan idag!
Vad säger du om en nystart till hösten? Kontakta oss idag och vi hjälper dig igång med SmartDok.
Vi hjälper dig att komma igång med branschens mest använda digitala rapporteringssystem. Det är enkelt att köra igång och att byta till.
Kontakta oss idag och vi hjälper dig att komma igång med vår lösning och inte minst ger det dig en effektivare administration.
Vad är SmartDok?
Det finns många alternativ för att registrera timmar i bygg- och anläggningsbranschen, men SmartDok är unikt i sitt slag då verktyget är framtaget för och av bygg- och anläggningsbranschen. Med en användarvänlig app kan du dokumentera och fota allt direkt på projektet!
- Innehåller flera olika moduler som du kan välja mellan, bland annat: Tidrapportering, KMA, Maskin och service, Materialåtgång och transport, Snöröjning, Personalliggare, Resursplanerare, Kompetensöversikt, Verktygsöversikt, Leverantörsfakturor.
- SmartDok används i dag av 85 000 användare som tillsammans dagligen registrerar 600 000 arbetstimmar – via appen.
Varför välja SmartDok?
Spara tid och pengar – minska administrationskostnaderna och undvik dyra misstag.
Öka lönsamheten – få bättre kontroll över dina projekt och öka din vinst.
Enklare vardag – frigör tid för det som verkligen betyder något – att bygga!
Kontakta oss idag för att höra mer om hur din vardag kan förenklas