Din nya digitala assistent!
SmartDok har nyligen lanserat en “chatbot”, som vi har döpt till SmartChat, för att förbättra kundsupporten och erbjuda hjälp dygnet runt.
SmartChat är en intelligent assistent som är tillgänglig direkt i SmartDok-användargränssnittet.
Alltid tillgänglig support
SmartChat är tillgänglig 24/7, så att du kan få svar på frågor och lösa problem när som helst. Detta är särskilt användbart för dem som jobbar kvällsskift, helger eller som föredrar att hitta lösningar själva.


Enkel åtkomst
SmartChat är lätt att nå direkt i SmartDok-gränssnittet. Du hittar SmartChat-knappen längst upp i högra hörnet när du är inloggad. Ett enkelt klick öppnar chattfönstret, och du kan omedelbart börja prata med SmartChat.
Ett komplement till supportavdelningen
SmartChat är tänkt som ett komplement till SmartDoks befintliga supportavdelning – inte som en ersättning. SmartChat hanterar de enklare, produktspecifika frågorna och frigör därmed tid för supportmedarbetarna att fokusera på mer komplexa ärenden.
Observera att den inte kan svara på kontospecifika frågor, utan endast tekniska frågor om SmartDok.
Chatten blir smartare med tiden
Ju mer SmartChat används, desto smartare blir den. Varje interaktion bidrar till att utöka kunskapsbasen och förbättra träffsäkerheten i svaren. SmartDok uppmuntrar därför alla användare att använda SmartChat – både för att få snabb hjälp och för att bidra till att göra SmartChat ännu bättre.
Snabb och enkel support
- Snabb och enkel hjälp:
Få svar på frågor och lös problem snabbt och enkelt. - Tillgänglig 24/7:
Få hjälp när du behöver det, oavsett tid på dygnet. - Förbättrad kundsupport:
SmartChat bidrar till att förbättra den övergripande supportupplevelsen eftersom du kan få hjälp när du vill. - Effektiv problemlösning:
Få hjälp att lösa problem snabbare.