SmartDok fortsätter satsa på den svenska marknaden genom att stärka säljstyrkan med ytterligare ett tillskott
William Holst (24) har arbetat som Sales Manager inom finanssektorn i Stockholm, och har flera års erfarenhet av försäljning och service.
Traditionsenligt satte vi oss ner för att lära känna vår nya medarbetare lite bättre
Kan du berätta lite om din bakgrund?
– Jag är född och uppvuxen i Stockholm, sportintresserad och spelat innebandy större del av mitt liv, tyvärr inte längre på grund av knäskador. På fritiden umgås jag gärna med vänner och familj, oftast ute på familjens landställe i Stockholms skärgård.
Vad är det bästa med att jobba som säljare (Account Manager)?
– Att utvecklas tillsammans med kunden och etablera värdeskapande sammarbeten. Helt enkelt att hjälpa företag med deras utmaningar i vardagen vad gäller rapportering.
Vad är ditt första intryck av att arbeta på SmartDok?
– Väldigt välkomnande gäng som alla verkligen är ambasadörer för produkten.
Vilka är dina drömmar för framtiden?
– Att SmartDok ska vara det mest självklara valet för företag i bygg- och anläggninsbranschen vad gäller rapportering, sen vore det kul att någon gång i framtiden själv rita och bygga ett hus.
William är ett välkommet tillskott
– Jag älskar att utvecklas tillsammans med kunden och etablera värdeskapande samarbeten.
William är ett välkommet tillskott
– Jag älskar att utvecklas tillsammans med kunden och etablera värdeskapande samarbeten.
Några ord från Sverigechefen
Vi bad Adam, Operational Director, om några beskrivande ord efter Williams första vecka i SmartDok.
– Superkul att få in ännu mer energi och professionalism i säljteamet! William är ett välkommet tillskott och jag har på kort tid sett att han har ett stort engagemang för att hjälpa kunder till en bättre vardag.
Det är nu 8 anställda på kontoret i Stockholm, och vi är mycket glada över att ha William med i teamet, och önskar honom lycka till i sitt nya jobb.