Kom i gång med SmartDok idag och spara tid och pengar
Över 70.000 användare rapporterar dagligen i SmartDok. Är ni redo att göra detsamma?
Läs vad våre kunder säger om SmartDok!
Vi har duktiga «SmartDokare» redo att hjälpa dig igång med SmartDok, och inte minst få full kontroll på projekten. Kontakta oss här!
Varför SmartDok?
-
Allt i app – ett system!
- Samla all rapportering på ett ställe med våra 9 valbara moduler.
- Superenkelt att använda
- Få koll på Timmar, frånvaro och maskintimmar på era projekt
- Avvikelser, KMA, ÄTOR, Bilder och checklistor
- Materialåtgång, produktion och transporter
- Personalliggare
- Maskiner, bränsleförbrukning och service
- Snöröjningshantering
- Planering + mycket mer
-
Korrekt lön- och fakturaunderlag
- Integration mot ekonomi- och löneprogram
- Löpande insamling av data från företagets olika projekt
- Helhetlig översikt
- Snabbare fakturering
-
Skapad för bygg– och anläggningsbranschen
- Passar även bra för andra branscher såsom skog, verkstad och jordbruk
-
Lätt att komma igång – branscherfaren och lättillgänglig support
- SmartDok är enkelt att komma igång med
- Vår lättillgängliga och branscherfarna support håller er i handen tills ni är igång med systemet till 100%
- Regelbundna webinar hjälper er att optimera användandet av systemet
-
Spara tid och pengar!
- Använd mindre tid på administrativa uppgifter
- Använd mindre tid på datainsamling
- Mindre papper – mer tid till produktion