WEBINAR 17 APRIL – SMARTDOK OCH TIDSRAPPORTERING
Komma igång med SmartDok och tidrapportering
17 april 2018 – Kl. 10:00 – 10:45
Är du ny kund eller behöver du en repetition? Under ca 30 minuter går vi igenom det elementära gällande SmartDoks webbsida. Demonstrationen görs via webben, så du kan följa den bekvämt från din valda plats. Jag visar hur sidan är uppbyggd och hur man som administratör lägger in all den information som ni behöver för att tidsrapportera; lönearter, tillägg, användare, projekt och attestering.
På slutet finns 15 minuters tid för att ställa frågor.
Registrera dig för webinar här:
Webinaret arrangeras av SmartDok, presentatör är Anneli De la Guardia. Anneli har varit hos oss sedan 2015 som Account Manager, men är nu i vår nyinsatta position Customer Relation Manager för att huvudsakligen jobba mot befintliga kunder, med support, utbildning och kvalitetssäkring.
Våra webinar är kostnadsfria digitala seminarium där vi presenterar utvalda funktioner i systemet via webben. Deltagare ansluter sig enkelt och ser presentationen bekvämt från sin dator. Eftersom presentationen görs ”live” finns dessutom möjligheten att ställa frågor.