Nu introducerar vi kundsynkronisering mellan SmartDok och AutoReg!

Vad är nytt?

Under Integrationsinställningar i SmartDok hittar du ett nytt menyval för konfiguration av AutoReg-synkroniseringen.

Här kan du välja mellan:

  • Skapa kunder i AutoReg när nya kunder läggs till i SmartDok
  • Hämta kunder från AutoReg regelbundet

Men du kan även välja att gå in då och då för att göra en manuell synkronisering genom att helt enkelt starta en synkronisering.

Hur gör jag för att börja synkronisera kunder redan idag?

Logga in på SmartDok och gå till Integrationsinställningar för att konfigurera den nya AutoReg-synkroniseringen.

Nu kan kunder synkas mellan smartdok och autoreg

Varför kommer denna uppdatering?

AutoReg är en viktig lösning för speciellt snöröjning, men även annan typ av vägunderhåll. Med den förbättrade integrationen kan du nu effektivisera dina arbetsprocesser och spara tid när kundlistorna blir uppdaterade automatiskt i SmartDok.

Fördelar:

  • Du sparar tid, automatisera uppdatering av kunddata.
  • Undviker fel, säkerställ att korrekt information överförs mellan systemen.
  • Ökad effektivitet, förenklar för administrationen.
  • Full kontroll, välj den synkroniseringsmetod som passar dig bäst, automatisk och/eller manuell.

Vi på SmartDok arbetar kontinuerligt med att förbättra våra lösningar för en enklare och mer effektiv arbetsvardag.

Vill du testa AutoReg? Kontakta oss här!